Pedagodzy

mgr Anna Stanisławczyk – nauczyciel mianowany, pedagog, terapeuta pedagogiczny, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej, neuroterapii Biofeedback, Provider Neuroflow ATS®, terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej. Absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej oraz pedagogiki specjalnej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Terapii zaburzeń w mówieniu, czytaniu i pisaniu na Wydziale Polonistycznym UJ. Uczestniczka kursów i warsztatów dotyczących m. in. diagnozy przyczyn trudności w czytaniu, pisaniu, liczeniu, zaburzeń rozwojowych wieku dziecięcego w tym ze spektrum autyzmu, centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego. Na terenie poradni zajmuje się diagnozą małego dziecka w tym diagnozą zaburzeń ze spektrum autyzmu z wykorzystaniem narzędzia ADOS-2, ADI-R, diagnozą trudności szkolnych i rozwojowych, badania w kierunku wykrycia objawów zaburzeń centralnego przetwarzania słuchowego. Prowadzi terapię pedagogiczną uczniów z niepowodzeniami w nauce czytania i pisania oraz treningi umiejętności społecznych.

a.stanislawczyk@sppppk.pl

 

mgr Lucyna Zielińska – Pedagog, tyflopedagog, terapeuta trudności dyslektycznych, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie na kierunku pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Ukończyła kursy kwalifikacyjne z zakresu terapii pedagogicznej, tyflopedagogiki oraz szkolenie EEG – Biofeedback I stopnia. Zajmuje się diagnozą pedagogiczną ogólnych trudności szkolnych, specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksji, dysortografii, dysgrafii, dyskalkulii) oraz gotowości szkolnej. Prowadzi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju, terapię pedagogiczną dla uczniów mających specyficzne trudności w uczeniu się, grupowe zajęcia z zakresu efektywnego uczenia się dla uczniów w starszym wieku szkolnym oraz neuroterapię EEG – biofeedback. Udziela porad i wskazówek do pracy w domu z dziećmi o specyficznych trudnościach w uczeniu się. Stale bogaci swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe, uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach z zakresu pedagogiki.

l.zielinska@sppppk.pl

 

mgr Barbara Żołynia – kierownik filii w Słomnikach, pedagog specjalny (surdopedagog), neurlogopeda (tyflologopeda), terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta EEG – Biofeedback, trener TUS , trener Szkoły dla Rodziców i Wychowawców. nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie na kierunku pedagogika specjalna (specjalizacja –rewalidacja głuchych i niedosłyszących). Ukończyła studia podyplomowe z Logopedii oraz Wczesnej  Interwencji i Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka i  Neurologopedii z elementami tyflologopedii. Odbyła także liczne kursy dotyczące min.: terapii jąkania, wspomagania zaburzonego rozwoju dzieci, pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Ukończyła kursy i szkolenia certyfikowane z neuroterapii EEG Biofeedback , treningu umiejętności społecznych, mutyzmu wybiórczego oraz  Szkołę dla rodziców i Wychowawców  W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń rozwoju mowy i komunikacji u dzieci i młodzieży, wczesnym wspomaganiem rozwoju, neuroterapią EEG-BFB, prowadzi grupy TUS dla dzieci. Autorka i realizatorka programu dla małych dzieci z trudnościami w rozwoju komunikacji „Mała Grupa Terapeutyczna”.

b.zolynia@sppppk.pl

 

mgr Iwona Stec – Pedagog specjalny (oligofrenopedagog, tyflopedagog, surdopedagog), certyfikowany terapeuta SI i neuroterapii Biofeedback. Absolwentka Akademii Pedagogicznej. Nauczyciel dyplomowany. Po licznych kursach i szkoleniach w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zajmuje się diagnozą  specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksji, dyskalkulii), ogólnych trudności szkolnych oraz dojrzałości szkolnej. Jest członkiem Zespołu Orzekającego. Prowadzi grupę terapeutyczną dla uczniów z trudnymi zachowaniami. Na co dzień pracuje z dziećmi z niepełnosprawnościami.

i.stec@sppppk.pl

 

mgr Barbara Pogoda – pedagog specjalny, neuroterapeuta, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, trener TUS. Nauczyciel mianowany.  Posiada liczne kursy i szkolenia z zakresu terapii pedagogicznej  oraz diagnozy dzieci i młodzieży.  Na terenie poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci i młodzieży pod kątem różnych trudności szkolnych oraz diagnozę pedagogiczną dzieci przedszkolnych, w tym gotowości szkolnej. Prowadzi neuroterapię, terapię ręki oraz terapię pedagogiczną. Wykonuje diagnozę zaburzeń ze spektrum autyzmu z wykorzystaniem narzędzia ADOS 2.  Prowadzi grupy TUS dla dzieci i młodzieży.

b.pogoda@sppppk.pl

 

mgr Maria Sroczyk – pedagog specjalny, tyflopedagog, certyfikowany terapeuta SI i neuroterapii Biofeedback, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie. Zajmuje się diagnozą specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksji, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii) oraz gotowości szkolnej. Prowadzi neuroterapię EEG Biofeedback. Wykonuje diagnozę zaburzeń ze spektrum autyzmu z wykorzystaniem narzędzia ADOS 2.

m.sroczyk@sppppk.pl

 

mgr Gabriela Szczerba – Pedagog dyplomowany, arteterapeuta, socjoterpeuta, specjalista diagnozy i terapii pedagogicznej. W przeszłości 14-letnie doświadczenie pracy jako wychowawca w placówce OW. Aktualnie diagnosta dysleksji rozwojowej i terapeuta dzieci i młodzieży z zakresu terapii pedagogicznej. 7-letnie doświadczenie pracy z dziećmi ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi w szkole integracyjnej, prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne. Studia z zakresu pedagogiki, arteterapii, psychologii kierowania i negocjacji, edukacji przyrodniczo-leśnej, terapii pedagogicznej. W zawodzie od 2009 roku.

g.szczerba@sppppk.pl

 

mgr Judyta Stopka – Nauczyciel kontraktowy, ukończyła pedagogikę specjalną w zakresie oligofrenopedagogiki, terapii pedagogicznej z rewalidacją indywidualną oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka; w trakcie całościowego kursu psychoterapii systemowej i psychodynamicznej rodzin, par i pacjentów indywidualnych w ośrodku rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. W poradni zajmuje się przede wszystkim diagnozą dzieci i młodzieży z trudnościami edukacyjnymi, szkolona w zakresie diagnozy w kierunku całościowych zaburzeń rozwoju z wykorzystaniem protokołu obserwacyjnego ADOS_2. Na terenie SPPPPK prowadzi psychoterapię indywidualną młodzieży, indywidualne i grupowe zajęcia dla dzieci z trudnościami w sferze emocjonalno-społecznej (w tym diagnozą całościowych zaburzeń rozwoju), terapię pedagogiczną. Doświadczenie zdobyła m.in. w pracy jako wychowawca w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci ze spektrum autyzmu oraz koterapeuta w ośrodku dla dzieci i dorosłych z diagnozą Zespołu Aspergera. Ukończyła szkolenia na temat zastosowania testów PEP-R oraz AAPEP w diagnozie i terapii osób z autyzmem oraz innymi zaburzeniami rozwoju, dotyczące Zespołu Aspergera, Szkolenie kwalifikacyjne do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, Techniki behawioralne w pracy z dziećmi (stosowana analiza zachowania), Depresja dzieci i młodzieży – problem rodziny i szkoły. Pracuje pod superwizją indywidualną i grupową.

j.stopka@sppppk.pl

 

mgr Ewelina Polak-Janik – pedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, trener umiejętności społecznych. Nauczyciel mianowany. Absolwentka studiów wyższych na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz studiów magisterskich na kierunku psychologia w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej z arteterapią oraz wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a także certyfikowane szkolenia m.in. z Treningu Umiejętności Społecznych oraz Terapii ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Na terenie SPPPPK zajmuje się diagnozą pedagogiczną pod kątem ogólnych trudności szkolnych oraz specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksji, dysortografii, dysgrafii). Prowadzi terapię pedagogiczną oraz terapię ręki. Konsultuje, udziela porad i wskazówek rodzicom dzieci z trudnościami szkolnymi.

e.polak.janik@sppppk.pl